Inne > Częste pytania
Inne > Częste pytania
Pytania dotyczące numeru telefonu/karty SIM
  • bullet Kiedy nastąpi aktywacja mojego numeru w NAU Mobile?

    Aktywacja nowego numeru następuje po otrzymaniu od kuriera informacji o dostarczeniu przesyłki i prawidłowo podpisanych dokumentach przez Klienta – proces ten może trwać do 3 dni roboczych, jednakże zazwyczaj odbywa się to dużo szybciej.

    Przenoszony numer jest automatycznie aktywowany na karcie SIM NAU Mobile po ukończeniu procesu przeniesienia numeru, tj. po rozwiązaniu umowy z dotychczasowym operatorem.

  • bullet Jak działa numer tymczasowy? Jak dowiem się czy mogę korzystać z usług?

    Klienci, którzy otrzymali kartę SIM NAU Mobile i oczekują na przeniesienie numeru mogą już korzystać z numeru tymczasowego. Skorzystanie z usług (realizacja połączenia głosowego, SMS, czy też transmisji danych) spowoduje rozpoczęcie naliczania opłat za świadczone usługi dla numeru tymczasowego. Jednakże nie ma konieczności używania numeru tymczasowego przed przeniesieniem numeru docelowego.

    W terminie przeniesienia numeru usługi u dotychczasowego operatora powinny zostać wyłączone. Wówczas należy wymienić nieaktywną kartę SIM na dostarczoną przez NAU Mobile i swobodnie korzystać z usług na numerze docelowym.

    Numer przenosi się zazwyczaj między północą a 6 nad ranem, dlatego zalecamy uruchomienie karty w godzinach porannych w wyznaczonym dniu aktywacji.

  • bullet Jaki format karty SIM otrzymam z umową?

    Karta SIM NAU Mobile jest dostępna w 3 formatach: SIM, Micro SIM i Nano SIM. Wystarczy z otrzymanej karty ostrożnie wyłamać odpowiednią wielkość, a następnie włożyć ją do aparatu telefonicznego.

  • bullet Czy karta NAU Mobile będzie działać na posiadanym przeze mnie aparacie telefonicznym?

    Upewnij się, że aparat telefoniczny ma zdjętą blokadę SIM-lock (wszystkie nowe aparaty telefoniczne nie powinny posiadać blokady). W tym przypadku, karta NAU Mobile będzie działać prawidłowo.

  • bullet Czy sprzedajecie aparaty telefoniczne?

    NAU Mobile oferuje umowy abonamentowe bez możliwości zakupu aparatu telefonicznego.

  • bullet Czy posiadacie eSIM?

    W najbliższym czasie nie planujemy wprowadzać usługi eSIM, ale cały czas pracujemy nad rozwojem naszej sieci i na bieżąco informujemy o nowościach, więc prosimy o śledzenie komunikatów.

  • bullet Gdzie znajdę numer PIN i PUK?

    Numery PIN i PUK nadrukowane zostały na plastikowym elemencie, na którym została zamontowana karta SIM

    Numer PIN (jeśli nie został zmieniony ręcznie w ustawieniach aparatu telefonicznego) i PUK można też uzyskać dzwoniąc na naszą infolinię +48 459 459 459.

  • bullet Wpisałem kilkukrotnie błędny numer PUK i karta SIM nie loguje się w sieci. Co zrobić?

    W przypadku wpisania 10 razy błędnego numeru PUK karta SIM zostaje całkowicie zablokowana, bez możliwości jej odblokowania. Należy wtedy wymienić kartę SIM na nową.

    Zablokowanie karty SIM oraz chęć otrzymania duplikatu karty należy zgłosić telefonicznie w BOK pod numerem telefonu +48 459 459 459 lub mailowo dok@naumobile.pl z kontaktowego adresu e-mail. Należy podać dane osoby, z którą podpisana jest umowa:

    • Imię i nazwisko
    • PESEL
    • Adres zamieszkania
    • Numer telefonu, na którym dokonamy wymiany
    • Informację o tym, czy dowód osobisty był wymieniany w okresie ostatnich dwóch lat

    Opłata za wydanie duplikatu karty SIM wynosi 29 zł.

    Odebranie nowej karty SIM można zgłosić telefonicznie w BOK pod numerem telefonu +48 459 459 459 – zostanie ona wtedy aktywowana.

Pytania dotyczące VoLTE i VoWiFi
  • bullet Czym jest VoLTE?

    VoLTE (Voice over LTE) to technologia transmisji połączeń głosowych z użyciem sieci 4G/LTE. Dzięki niej połączenia telefoniczne są szybsze, a dźwięk jest lepszej jakości niż wcześniej.

    Połączenia głosowe realizowane z wykorzystaniem VoLTE nie są dodatkowo płatne, rozliczane są tak, jak dotychczas (zgodnie z posiadanym planem taryfowym) oraz nie obciążają pakietu transmisji danych.

    Technologia VoLTE działa na terenie Polski, jest w pełni bezpłatna.

  • bullet W jakich pakietach NAU Mobile jest dostępna usługa VoLTE i VoWiFi?

    W NAU Mobile usługa VoLTE i VoWiFi są dostępne w Pakiecie Złotym i Pakiecie Platynowym.

  • bullet Jak skorzystać z VoLTE?

    Aby skorzystać z usługi VoLTE, niezbędne jest:

    1) posiadanie aparatu telefonicznego, który wspiera funkcjonalność VoLTE oraz który posiada aktualne oprogramowanie systemowe

    2) posiadanie karty USIM z aktywną usługą LTE

    3) włączenie usługi VoLTE w systemach NAU Mobile

    4) przebywanie w zasięgu LTE

    W przypadku utraty zasięgu LTE dla połączenia rozpoczętego w technologii LTE nie następuje zerwanie połączenia, połączenie jest kontynuowane w ramach innej, dostępnej na danym obszarze technologii, tj. 3G, 2G czy przy użyciu WiFi za pomocą usługi VoWiFi.

    Aparaty telefoniczne z aktualnym oprogramowaniem mają w ustawieniach już włączoną funkcję rozmów przez LTE. Możliwość manualnego włączenia funkcji rozmów przez LTE jest dostępna w ustawieniach aparatu telefonicznego.

  • bullet Czym jest VoWiFi?

    VoWiFi (Voice over WiFi) to usługa, która umożliwia odbieranie i prowadzenie rozmów telefonicznych, a także wysyłanie SMS i MMS, nawet bez zasięgu sieci komórkowej. Wystarczy połączenie aparatu telefonicznego z dowolnym punktem WiFi z dostępem do Internetu, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji czy komunikatorów. 

    To idealne rozwiązanie w miejscach o słabej jakości połączeń, częstych zakłóceniach lub braku zasięgu sieci komórkowej, ale z dostępem do sieci WiFi. Doskonałe także podczas podróży zagranicznych.

    Usługa VoWiFi działa na całym świecie, a rozmowy wykonywane w ramach tej usługi są rozliczane jak w sieci NAU Mobile w Polsce. Aby mieć pewność, że aparat telefoniczny nie podłączy się do lokalnej sieci mobilnej, wystarczy włączyć tryb samolotowy, a następnie połączyć się z WiFi i VoWiFi.

    Technologia udostępniona jest bezpłatnie, jednak opłaty za połączenia i SMS wychodzące i przychodzące wykonywane w ramach tej usługi są naliczane zgodnie z posiadanym planem taryfowym, tzn.:

    – połączenia na numery komórkowe i stacjonarne w Polsce jako połączenia krajowe

    – połączenia na numery komórkowe i stacjonarne za granicą jako połączenia międzynarodowe

  • bullet Jak skorzystać z VoWiFi?

    Aby skorzystać z usługi VoWiFi, niezbędne jest:

    1) posiadanie aparatu telefonicznego, który wspiera funkcjonalność VoWiFi / VoLTE oraz posiada najnowszą aktualizację systemu operacyjnego

    2) posiadanie karty SIM z aktywną usługą LTE

    3) włączenie usługi VoWiFi i VoLTE w sieci NAU Mobile 

    4) posiadanie dostępu do sieci WiFi

    Aktywacja usługi VoWiFi oznacza jednoczesne włączenie usługi VoLTE, która jest niezbędna do działania usługi VoWiFi.

    Aparaty telefoniczne z aktualnym oprogramowaniem mają w ustawieniach już włączoną funkcję rozmów przez VoWiFi / VoLTE. Możliwość manualnego włączenia funkcji rozmów przez VoWiFi / VoLTE jest dostępna w ustawieniach aparatu telefonicznego.

    W przypadku utraty zasięgu WiFi ale będąc w zasięgu sieci LTE połączenie nie zostanie przerwane, połączenie będzie kontynuowane. Połączenie zostanie przerwane, jeśli rozmówca będzie tylko w zasięgu 3G lub 2G. W sytuacji przebywania rozmówcy za granicą w obu powyższych przypadkach połączenie zostanie przerwane.

  • bullet Na jakich urządzeniach działa VoLTE i VoWiFi?
  • bullet Jak aktywować / dezaktywować usługę VoLTE i VoWiFi?

    Aby bezpłatnie aktywować / dezaktywować usługę  VoLTE i VoWiFi, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 459 459 459 lub +48 22 556 43 71.

    Usługa zostanie włączona do 1. dnia roboczego od momentu otrzymania żądania.

  • bullet Jak włączyć usługę VoLTE/VoWiFi na aparacie telefonicznym?
    Aby włączyć usługę VoLTE/VoWiFi na aparacie telefonicznym należy wejść w ustawienia urządzenia i wykonać następujące czynności:
    Android:
    1. Wejdź w ustawienia,
    2. Wybierz opcję  „Sieci komórkowe” bądź “Sieć i internet”
    3. Przejdź do opcji “Komórkowa transmisja danych” lub wybrać nazwę operatora NAU Mobile,
    4. Włącz “VoLTE” bądź “Połączenia VoLTE”
     
    iOS:
    1. Przejdź do “Ustawień”
    2. Przejdź do zakładki Sieć komórkowa
    3. Przejdź do zakładki Opcje danych komórkowych
    4. Wybierz zakładkę “Głos i Dane”
    5. Włącz usługę VoLTE klikając przycisk przy tej usłudze

    W zależności od systemu operacyjnego podane ustawienia mogą znajdować się w innym miejscu.

Pytania dotyczące sieci 5G
  • bullet Czym jest 5G?

    To najnowsza, piąta generacja bezprzewodowej sieci komórkowej. Zapewnia szybszy i stabilniejszy transfer danych.

  • bullet Czy 5G działa na każdym urządzeniu?

    Nie, jest dostępne tylko na aparatach telefonicznych obsługujących tę technologię.

  • bullet Na jakich urządzeniach działa 5G?
  • bullet W jakich pakietach NAU Mobile jest dostępna sieć 5G?

    W NAU Mobile 5G jest dostępne w Pakiecie Złotym i Pakiecie Platynowym.

  • bullet Jak aktywować / dezaktywować dostęp do 5G?

    Aby bezpłatnie aktywować / dezaktywować dostęp do sieci 5G, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 459 459 459 lub +48 22 556 43 71.

    Dostęp zostanie włączony do 1. dnia roboczego od momentu otrzymania żądania.

    Pamiętaj, że musisz posiadać aparat telefonicznych obsługujący tę technologię oraz odpowiedni plan taryfowy.

  • bullet Jak włączyć dostęp do 5G w aparacie telefonicznym?
    Aby włączyć 5G w aparacie telefonicznym, wejdź w ustawienia urządzenia i wykonaj następujące czynności:
    Android:
    1. Wejdź w ustawienia,
    2. Wybierz opcję  „Sieci komórkowe” bądź “Sieć i internet”
    3. Przejdź do opcji “Komórkowa transmisja danych” lub wybrać nazwę operatora NAU Mobile,
    4. Wejdź w “Preferowany typ sieci”,
    5. Zaznacz opcję “5G”.
    iOS:
    1. Otwórz aplikację “Ustawienia”
    2. Przejdź do opcji “Sieć komórkowa”
    3. Będąc w tej opcji, będziesz musiał kliknąć “Opcje danych kom”
    4. Dzięki temu uzyskasz dostęp do listy ustawień, z których będziesz musiał nacisnąć “Głos i dane”
    Tutaj wyświetlane są opcje konfiguracji, wybierz jedną z nich:
    – 5G ON : używa sieci 5G, gdy jest dostępna, nawet jeśli skraca to czas pracy baterii.
    – 5G AUTO: używa sieci 5G tylko wtedy, gdy nie skraca to znacząco czasu pracy baterii.
    W zależności od systemu operacyjnego podane ustawienia mogą znajdować się w innym miejscu.
    Pamiętaj, że należy zgłosić nam chęć uruchomienia dostępu do sieci 5G oraz musisz posiadać odpowiedni plan taryfowy.
Pytania dotyczące konta Klienta
  • bullet Jak skorzystać z konta Klienta dostępnego na Waszej stronie internetowej?

    1. Otwórz stronę selfcare bądź skorzystaj z przekierowania w menu strony NAU Mobile.
    2. Podaj login – numer telefonu albo adres email wskazany w zawartej umowie – system przy pierwszej wizycie automatycznie wygeneruje hasło jednorazowe i prześle na wskazany login (numer telefonu albo adres email).
    3. Podaj otrzymane hasło jednorazowe.
    4. Po pozytywnej weryfikacji zgodności hasła jednorazowego ustaw hasło stałe.
    5. Po ustawieniu hasła potwierdź operację kodem jednorazowym otrzymanym na adres e-mail lub numer telefonu.
    6. Gotowe – konto w NAU Mobile założone! Możesz zalogować się poprzez login i hasło stałe.

  • bullet Czy mogę samodzielnie zarządzać swoim kontem Klienta?

    Naturalnie, w NAU Mobile możesz poprzez konto Klienta:

    • podejrzeć wystawione faktury VAT i szczegółowy wykaz usług,
    • dokonać wpłaty poprzez elektroniczne płatności,
    • sprawdzić historię dokonanych wpłat,
    • złożyć wniosek o wymianę karty SIM, bądź zmianę planu cenowego,
    • skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
  • bullet Nie mogę zrealizować połączenia / wysłać SMS na numery o podwyższonej opłacie. Dlaczego?

    Usługi Premium wiążą się z wyższymi opłatami, chcemy zatem aby korzystanie z nich było świadome.

    Tym samym, chcąc korzystać z tego typu usług, należy zgłosić dyspozycję do Działu Obsługi Klienta.

  • bullet Gdzie mogę znaleźć billing za poprzedni okres rozliczeniowy?

    Wszystkie billingi, które wysyłamy wraz z fakturami, dostępne są w Panelu Klienta.

    1. Otwórz stronę selfcare, bądź skorzystaj z przekierowania w menu strony NAU Mobile.

    2. Zaloguj się na swoje Konto Klienta, kliknij w zakładkę “Stan Konta” oraz wybierz “Billing konta“.

    3. Po wybraniu zakładki z billingami wybierz zakres czasowy oraz zaakceptuj wybór poprzez “Wyszukaj“.

    4. Po wyszukaniu kliknij w wybrany billing, który Cię interesuje.

Pytania dotyczące umowy
  • bullet Na jaki okres zawierana jest umowa?

    Umowa zawierana jest na okres 12 miesięcy. Po zakończony okresie przedłużana jest automatycznie na czas nieokreślony.

  • bullet Czy zawsze mogę odstąpić od umowy?

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje konsumentom w terminie 14 dni od jej podpisania. Konieczne jest przesłanie na nasz adres korespondencyjny pisemnego oświadczenia.

  • bullet Kiedy otrzymam od kuriera przesyłkę?

    Wysyłka umowy następuje w przeciągu 2 dni roboczych. W momencie nadania przesyłki przez NAU Mobile wysyłana jest informacja z numerem listu przewozowego. W przypadku nieskutecznej próby doręczenia, kurier ponowi usługę.

  • bullet Jak mogę przenieść usługę Internetu do Waszej sieci?
    1. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta:
    • zadzwoń pod numer +48 459 459 459 lub + 48 22 556 43 71
    • napisz na adres dok@naumobile.pl

    2. Złóż wniosek o zachowanie ciągłości świadczenia usługi dostępu do Internetu w związku ze zmianą dostawcy usług (do pobrania na naszej stronie internetowej) u swojego Dotychczasowego Dostawcy usług.

    3. W terminie do 21 dni od daty złożenia wniosku wypowiedz umowę o świadczenie usługi dostępu do Internetu, zawartą z Dotychczasowym Dostawcą (załączając kopię wniosku).

    4. Po zrealizowaniu powyższego, skontaktuj się z nami w celu zawarcia umowy.
  • bullet Jak mogę przenieść numer do NAU Mobile?
    1. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta – wszystkie formalności załatwimy za Ciebie:
    • zadzwoń pod numer +48 459 459 459 lub + 48 22 556 43 71
    • napisz na adres dok@naumobile.pl

    2. Oczekuj na kuriera z umową

    3. W dniu przeniesienia numeru przełóż otrzymaną od nas kartę SIM do swojego aparatu telefonicznego i wykonaj dowolne połączenie, aby aktywować numer

    4. Gotowe – witamy w NAU Mobile!

Pytania dotyczące roamingu
  • bullet Dlaczego usługi nie działa mi poza granicami naszego kraju?

    Jeśli wyjeżdżasz za granicę, koniecznie złóż wcześniej do Działu Obsługi Klienta NAU Mobile dyspozycję aktywacji usługi roamingu.

    W przypadku problemów z bezpośrednim połączeniem mimo włączonej usługi roamingu, użyj kodu *111*kierunkowy kraju NUMER TELEFONU# i połącz się jak w przypadku zwykłego połączenia. System oddzwoni zestawiając połączenie z jego adresatem.
    Możesz również spróbować wyszukać ręcznie w aparacie telefonicznym sieć innego operatora.

    Jeżeli problemy nie ustaną, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

  • bullet Jakie taryfy pozwalają mi na korzystanie z roamingu?

    Usługa roamingu jest dostępna w Pakiecie: Niebieskim, Różowym, Złotym oraz Platynowym.

  • bullet Dlaczego Internet nie działa mi poza granicami naszego kraju?

    Jeśli wyjeżdżasz za granicę, koniecznie złóż wcześniej do Działu Obsługi Klienta NAU Mobile dyspozycję aktywacji usługi roamingu.
    Jeśli Internet nie działa, zmień punkty dostępowe. Poniżej instrukcja, jak to zrobić (Android):

    1.Włącz “Transmisja danych w roamingu“.

    2.Ustaw punkt dostępowy:

    • Wejdź w Menu -> “Ustawienia” -> “Sieci zwykłe i bezprzewodowe
    • Wybierz “Sieci komórkowe” -> “Punkty dostępowe
    • Wybierz Menu -> Nowa nazwa APN, a następnie uzupełnij dane:

    Nazwa: Internet

    APN: Internet

    Proxy: Nie ustawiono

    Port: Nie ustawiono

    Nazwa użytkownika: Nie ustawiono

    Hasło: Nie ustawiono

    Serwer: Nie ustawiono

    MMSC: Nie ustawiono

    MMS Proxy: Nie ustawiono

    Port MMS: Nie ustawiono

    MCC: 260

    MNC: 01

    Typ uwierzytelnienia: CHAP/PAP

    Typ APN: default

    Protokół APN: IPv4/IPv6

    Protokół roamingu APN: IPv4/IPv6

    3. Powyższe ustawienia zapisz w aparacie telefonicznym.

    Jeśli w trakcie zapisywania punktu dostępowego pojawi się zapytanie o hasło lub kod, wpisz 0000 bądź 1234.

    Może pojawić się konieczność ponownego uruchomienia aparatu telefonicznego.

  • bullet Jak uniknąć niezamierzonego korzystania z roamingu w sieciach nienaziemnych (na statkach, na promach, w sieciach satelitarnych i samolotach)?

    W celu ochrony Abonentów przed uiszczaniem dodatkowych opłat za połączenia głosowe, wiadomości SMS i transmisję danych w przypadku niezamierzonego połączenia z nienaziemnymi publicznymi sieciami komórkowymi, NAU Mobile pozwala na zablokowanie realizacji takich połączeń z sieciami satelitarnymi, morskimi i samolotowymi w roamingu międzynarodowym („Blokada sieci nienaziemnych”).

    • Możesz bezpłatnie włączyć Blokadę sieci nienaziemnych poprzez zastosowanie kodu USSD *101*11*34#
    • Możesz bezpłatnie wyłączyć Blokadę sieci nienaziemnych poprzez zastosowanie kodu USSD *101*00*34#

    Pamiętaj – w przypadku aktywacji takiej blokady nie będzie możliwości ponownego aktywowania sieci nienaziemnych do czasu kiedy nie znajdziesz się w zasięgu sieci naziemnej.

  • bullet Czemu będąc w Polsce mój aparat telefoniczny połączył się z siecią zagraniczną?

    Jeżeli mieszkasz lub przebywasz na terenach przygranicznych i masz aktywowaną usługę roamingu, Twój aparat telefoniczny może łączyć się z zagraniczną siecią.

    Może się to wiązać z dodatkowymi opłatami roamingowymiDzieje się tak, ponieważ urządzenie automatycznie loguje się do operatora mającego najsilniejszy sygnał na danym terenie i nie ma technicznych możliwości, aby sygnał ten skonfigurować w taki sposób, aby nie przekraczał granic państwowych.

    Oznacza to, że na przykład stacja bazowa umieszczona na terenie Ukrainy w stosunkowo bliskiej odległości od granicy, może swym zasięgiem obejmować terytorium Polski. Co więcej, jeżeli moc sygnału takiej stacji bazowej jest większa od mocy sygnału polskiej stacji bazowej, to sygnał ten może być sygnałem dominującym na terenie Polski.

    Jeśli zalogujesz się do operatora sąsiedniego kraju, otrzymasz od nas SMS z informacją o stawkach w roamingu zagranicznym.

  • bullet Jak uniknąć dodatkowych opłat za roaming na terenach przygranicznych?

    Jeśli zalogujesz się do operatora sąsiedniego kraju, otrzymasz od nas SMS z informacją o stawkach w roamingu zagranicznym.

    Wybierz jeden ze sposobów, aby uniknąć dopłat roamingowych:

    • Sprawdź, do jakiej sieci zalogowany jest Twój aparat telefoniczny, a następnie zmień w ustawieniach aparatu telefonicznego tryb wyboru sieci z automatycznego na ręczny. Następnie wybierz operatora NAU Mobile.
    • Wyłącz usługę roamingu na swoim numerze, jeśli będziesz przebywać na terenie przygranicznym, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta mailowo bądź telefonicznie.
    • Zmień tryb pracy sieci na 2G/3G.
    • Wyłącz transmisję danych w roamingu zagranicznym.
Pytania dotyczące płatności
  • bullet W jakim terminie muszę opłacić fakturę?

    Data płatności jest każdorazowo wskazana w wystawionej przez NAU Mobile fakturze VAT. Termin płatności to 14 dni od dnia jej wystawienia.

  • bullet Jak mogę opłacić fakturę?

    Możesz opłacić fakturę poprzez:

    • przelew internetowy,
    • płatność PayU (dostępne po zalogowaniu do konta Klienta),
    • wpłatę w banku lub na poczcie.
  • bullet Jakich opłat mam się spodziewać na pierwszej fakturze?

    Pierwsza faktura z NAU Mobile zawiera takie pozycje, jak:

    • opłatę aktywacyjną zgodną z umową,
    • opłatę abonamentu naliczoną proporcjonalnie za bieżący okres, tj. od dnia aktywacji usług NAU Mobile do ostatniego dnia obowiązującego okresu rozliczeniowego,
    • opłatę abonamentową za kolejny okres rozliczeniowy,
    • opłaty za usługi dodatkowe, jeżeli takie zostały zrealizowane, zgodne z cennikiem usług.
  • bullet Co należy wpisać w tytule przelewu?

    Dla każdego konta Klienta w naszej sieci zostaje utworzony indywidualny rachunek bankowy do wpłat, dlatego bez względu na tytuł przelewu wpłata zostanie zaksięgowana na odpowiednim koncie Klienta.

    Zwróć jedynie uwagę czy numer rachunku bankowego jest poprawny.

  • bullet Co się stanie, jeżeli nie opłacę faktury w terminie?

    Procedura wygląda następująco:

    1. W dniu wystawienia faktury, oprócz maila z fakturą, otrzymasz od nas SMS z informacją o kwocie do zapłaty i z numerem konta.

    2. Trzy dni przed upływem terminu płatności dostaniesz przypomnienie SMS.

    3. W dniu terminu płatności otrzymasz kolejne przypomnienie SMS.

    4. Pięć dni po terminie płatności otrzymasz kolejne przypomnienie SMS oraz e-mailem wraz z informacją o tym, że po upływie kolejnych pięciu dni nastąpi blokada usług wychodzących (w tym transmisji danych).

    5. Dziesiątego dnia po terminie płatności następuje blokada usług wychodzących, również transmisji danych.

    Jeśli zdarzy Ci się opłacić rachunek z większym opóźnieniem, to na Twoim numerze (numerach) może wystąpić blokada na usługi wychodzące, a najszybszym sposobem na ich przywrócenie będzie dokonanie wpłaty na podany na fakturze numer konta bankowego i przesłanie do nas mailowo na adres dok@naumobile.pl potwierdzenia wykonanej płatności.

Pytania dotyczące pakietu danych oraz zasięgu
  • bullet Z zasięgu jakiej sieci korzysta NAU Mobile ?

    Świadcząc Państwu usługi telefonii komórkowej oraz mobilnego Internetu NAU Mobile korzysta z infrastruktury sieciowej operatora Plus (Polkomtel Sp. z o.o.).

  • bullet Internet nie działa już tak szybko. Dlaczego?

    Prawdopodobnym powodem ograniczenia prędkości transmisji (do 32kb/s) jest wykorzystanie limitu danych przysługujących w ramach posiadanego planu. Możesz wówczas zakupić dodatkowy pakiet internetowy z oferty NAU Mobile, bądź zwiększyć od nowego okresu rozliczeniowego plan cenowy.

  • bullet Chciałbym aktywować jedną z usług dodatkowych. Jak to zrobić?

    Aktywacji usług w NAU Mobile możesz dokonać:

    • korzystając z krótkich kodów dostępnych na naszej stronie internetowej,
    • składając dyspozycję zmiany na koncie Klienta,
    • kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
  • bullet Jak mogę samodzielnie sprawdzić ilość jednostek pozostałych do wykorzystania w ramach posiadanej taryfy?

    Stopień wykorzystania pakietu cyklicznego albo pakietu Extra można sprawdzić korzystając z krótkiego kodu *136#, pozostałe do wykorzystania jednostki w ramach pakietu roamingowego RLAH można sprawdzić korzystając z krótkiego kodu *121#.