Bezpłatne
-
Blokada prezentacji własnego numeru (CLIR).
-
Blokowanie połączeń na numery usług o podwyższonej opłacie oraz połączeń przychodzących z takich numerów.
-
Blokowanie połączeń na numery poszczególnych rodzajów usług o podwyższonej opłacie oraz połączeń przychodzących z takich numerów (połączenia głosowe, SMS, MMS).
-
Blokowanie połączeń na numery usług o podwyższonej opłacie, których cena przekracza cenę maksymalną określoną przez Abonenta , oraz połączeń przychodzących z takich numerów. Abonent ma możliwość wskazać jedną z następujących cen maksymalnych połączeń wychodzących na numery usług o podwyższonej opłacie: 0,62 zł, 1,23 zł, 2,30 zł, 2,46 zł, 2,58 zł, 3,69 zł, 4,25 zł, 4,92 zł, 6,15 zł, 7,38 zł, 8,61 zł, 9,84 zł, 11,07 zł za każdą jednostkę rozliczeniową albo za połączenie, jeśli usługa taryfikowana jest za całe połączenie.
-
Blokowanie połączeń na numery usług o podwyższonej opłacie i połączeń przychodzących z takich numerów, po przekroczeniu określonego przez Abonenta progu kwotowego. Abonent ma możliwość wskazać jeden z następujących progów kwotowych, po przekroczeniu których połączenia na numery o podwyższonej opłacie oraz połączenia przychodzące z takich numerów będą blokowane: 35 zł, 50 zł, 75 zł, 100 zł, 200 zł za jednostkę rozliczeniową albo za połączenie, jeśli usługa taryfikowana jest za całe połączenie.
-
Blokowanie połączeń przychodzących z numerów zastrzeżonych. Aktywacja i dezaktywacja usługi następuje w ciągu 24 godzin od momentu zlecenia zmiany.
-
Informacja o przekroczeniu wskazanego przez Abonenta progu kwotowego. Abonent ma możliwość wskazać jeden z następujących progów kwotowych, po przekroczeniu których połączenia na numery o podwyższonej opłacie oraz połączenia przychodzące z takich numerów będą blokowane: 35 zł, 50 zł, 75 zł, 100 zł, 200 zł za jednostkę rozliczeniową albo za połączenie, jeśli usługa taryfikowana jest za całe połączenie.
-
Informacja o przekroczeniu przez Abonenta limitu transmisji danych w ramach wybranego pakietu.
-
Oczekiwanie na połączenie.
-
Poczta Głosowa jest udostępniana wszystkim Abonentom i zostaje aktywowana w ciągu 24 godzin od wykonania pierwszego połączenia z telefonu. W przypadku niekorzystania przez Abonenta ze Skrytki Poczty Głosowej przez okres 6 miesięcy, zostanie ona dezaktywowana, a połączenia nie będą do niej automatycznie przekazywane. Abonent może zażądać ponownej aktywacji Skrytki Poczty Głosowej, która nastąpi w ciągu 48 godzin od zgłoszenia Abonenta.
-
Połączenie ze skrytki pocztowej na numer właściciela numeru w sieci NAU Mobile.
-
Połączenie ze skrytką pocztową z numeru własnego telefonu (za minutę połączenia).
-
Usługa Kto dzwonił? - polegająca na informowaniu Abonenta w wiadomości SMS o numerze dzwoniącym, dacie i godzinie nieudanej próby połączenia, jeśli nastąpiła gdy: I. Abonent miał wyłączony telefon, II. Był poza zasięgiem sieci, III. Prowadził inną rozmowę i nie miał aktywnej usługi połączeń oczekujących, IV. Dzwoniący połączył się z Pocztą Głosową Abonenta i nie pozostawił wiadomości. SMS nie jest wysyłany w razie próby połączenia z numeru zastrzeżonego.
-
Zawieszenie połączenia.
-
Połączenie z numerem alarmowym (zakres numerów alarmowych wynika z obowiązujących przepisów prawa).
-
Wymiana wadliwej karty SIM.
-
Powyższych zmian można dokonać za pośrednictwem Konta Abonenta, a także Działu Obsługi Klienta NAU Mobile (mailowo pod adresem: dok@naumobile.pl lub telefonicznie pod numerem tel.: +48 459 459 459 lub +48 22 556 43 71) lub stosownym krótkim kodem.
Dodatkowo płatne
-
Połączenie konferencyjne – opłata 0,29 zł/min (rozliczenie za każde połączenie w ramach połączenia konferencyjnego dokonywane jest oddzielnie, zgodnie z obowiązującymi stawkami opłat).
-
Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta +48 459 459 459 lub +48 22 556 43 71 - opłata 0,29 zł/min.
-
SMS na numer stacjonarny – opłata 0,49 zł/min.
-
Dostarczenie szczegółowego wykazu wykonanych usług – opłata 9,90 zł (dostarczenie szczegółowego wykazu usług jest usługą realizowaną na żądanie i polega na tym, że na wniosek Abonenta może on otrzymać rachunek szczegółowy za dowolny okres rozliczeniowy przypadający w okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku).
-
Aktywacja karty SIM w sieci NAU Mobile – opłata 29 zł.
-
Wymiana karty SIM w przypadku utraty, kradzieży, uszkodzenia lub zablokowania – opłata 29 zł.
-
Zmiana przydzielonego numeru na inny – opłata 49 zł. Abonent może żądać zmiany przydzielonego numeru, jeśli wykaże, że korzystanie z przydzielonego numeru jest uciążliwe.
-
Złoty numer - opłata 99 zł (numer telefonu ze specjalnej puli numerów NAU Mobile, zawierający charakterystyczny ciąg cyfr).