Obsługa > Roaming
Obsługa > Roaming

Planujesz wyjazd za granicę? Nie zapomnij o roamingu. Dzięki tej usłudze możesz rozmawiać, wysyłać i odbierać SMS-y oraz korzystać z Internetu poza granicami Polski. To proste! Aktywuj usługę roamingu i bądź w kontakcie ze swoim bliskimi na całym świecie.

Aby ją włączyć, złóż dyspozycję przez konto Klienta, wysyłając e-mail na dok@naumobile.pl, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer +48 459 459 459 lub +48 22 556 43 71 (płatne zgodnie z taryfą operatora).

Zgodnie z zasadą „Roam like at home” (RLAH), przebywając na terenie UE i posiadając Plan Niebieski, Plan Różowy, Plan Złoty oraz Plan Platynowy możesz korzystać z nielimitowanego pakietu minut, SMS-ów i MMS-ów tak jak w kraju, a także z części pakietu internetowego, którego wysokość zależy od kwoty abonamentu, z którego korzystasz.
Wyjeżdżając z kraju pamiętaj, że usługa roamingu nie jest domyślnie aktywowana.

Usługa zostanie aktywowana w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia.
Przekraczając granicę, telefon automatycznie wybierze sieć od której otrzymasz SMS z podstawowymi informacjami o roamingu (kosztach ponoszonych w danym kraju).
Dzwoniąc lub wysyłając SMS czy MMS za granicą, pamiętaj o dodaniu numeru kierunkowego do kraju do którego dzwonisz lub wysyłasz SMS czy MMS.
W celu zminimalizowania możliwości znacznego przekroczenia kwotowego połączeń internetowych podczas pobytu za granicą NAU Mobile uruchomił usługę „Limiter data w roamingu”. Dzięki tej usłudze próg połączeń internetowych ustawiony jest na maksymalny koszt 250 zł. Jako Abonent możesz zażądać, aby Maksymalny Pułap wynosił dwukrotność wartości domyślnego Maksymalnego Pułapu (500 zł z VAT). Po czym nastąpi automatyczna blokada na kolejne połączenia.